Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3.ayına girecek. Atak haftasından mıdır bilmiyorum, geçen hafta pazartesiden beri gündüz uykusu yok denecek kadar az. Yatırıyorum 15 dk sonra kalkıyor. Yoruyorum tummy time yaptırıyorum baya bir uyanık kalıyor yine uyumak istemiyor. Meme reddi doğduğumuzdan beri var ama 2 gün olmuyorsa 3.gün mutlaka oluyordu. Bu hafta hem emmek istemiyor hem uyku beni çok yordu. Dün gece 2 ye kadar kucağımızda taşıdık yatırdığımız an ağlıyordu. Bu sabah da ıkınarak ağlamaya başladı 3 4 kere. Bağırsaklarından gurul gurul ses geliyor. Acaba bağırsak enfeksiyonu mu oldu? Önerisi olan var mı ne yapabilirim? Normalde çok sakin bir bebek ama 1 haftadır terör estiriyor🥲