Kızlar kan uyuşmazlığına bağlı sarılık vardı oğlumda çok yüksekti değerleri 12-13 gün Fototerapi gördü hastanede. Ben her 3 saatte bir hem emzirdim hem süt sağdım sadece 20 ml çıkıyordu iki göğsümden üstünü mama ile tamamlıyorlardı. Taburcu olduk eve geldik meme reddi yaptı. Emzik gibi emiyordu sadece asla çekmiyordu bir süre sonra karnı doymadığı için ağlayarak göğsümü itti istemedi. 2 saatte bir beslenmesi gerekiyor çocuğun benim de 2 saatte bir sütüm o kadar gelemez imkansız ve çocuğa mamasını içir altını değiştir gazını çıkar falan derken 1.5 saat geçiyor nerdeyse sağacak vakti de bulamadım sadece bir gün çok aralıklı sağdım şimdi sütüm zaten yoktu kesilmiş gibi hiç gelmiyor. Ne yapacağım ben 1 ay bile anne sütü veremedim. Var mı bana tavsiyeleriniz. Emmese bile sağıp vermek istiyorum kendimi çok kötü hissediyorum.