Bbusra43 benim kizim 2. Ve 3.aylarinda emerken ciglik cigliga agliyordu,birakip tekrar emiyordu ve her seferinde bu sekilde devam ediyordu.Gitmedigim dr denemedigim sey kalmadi.Bir turlu cozememistik,herkes emmeyi birakacak falan deyip can sikiyordu.Su an 10 aylik hala %95 anne sutu ile besleniyor.Gececek merak etmeyin,insan caresiz kaliyor anlayamiyor ama geciyor emin olun.Bazen sicaklasa bile agliyorlar emerken.Dertlerini anlayabilsek keske😔