Arkadaşlar merhaba oğlum dört aylık 40’ı çıktıktan sonra kalça için ultrasona girdik ultrasonda değerleri 1.02 derece eksik olduğu söylendi üçüncü ayında tekrar gelin dedi geçen ay gittik Ultrasonu tekrar çektirdik bu sefer değerleri normal dedi doktor ortopedi doktoru dördüncü ayda ben röntgen filmi çekeceğim gelin dedi biz bugün gittik röntgen filmi çektirdik Bu sefer röntgen filminde de kalça gelişim geriliği var dedi sol Kalçasında hani geçen ay ultrasonda değerleri normalde sol Kalçasında röntgen filminde gelişim geriliği varmış acaba böyle bir şey yaşayan var mı başına gelen var mı doktora sordum ne yapabiliriz diye hiçbir şey yapmanıza gerek yok dedi tekrar gelecek ay çağırdı film çektirmek için