Başlıkta belirttiğim gibi 7 buçuk aylık böbrekleri sıkıntılı taş ve kumlar var bol su içmesi lazım ama ne yaptimsa içmiyor bir damla dahi içmiyor önerisi olan varmı pipetli denedim bardak denedim biberon denedim olmuyor ne yapabilirim acaba zaten iştahsız mamayida az içer yemez