kelebegiminannesiyim Ben geç döllenme ile hamile kalmıştım adetim 5 gün gecikti o süreçte çok sancı, ağrı yaşadım ( kasik ağrısı) hasta olmayı bekliyordum ve yerleşme kanaması gelmişti devamı gelmeyince sonraki gün test yaptım pozitif çıktı çektiğim sancı da yerleşme ağrılariymis beni baya yormuştu 2 hafta devam etti sancı bittiği gün bulantı başlamıştı. Yerleşme kanaması herkeste gelir diye bi kural da yok.