Klaray Çevremden sürekli çok kıyafet alıyorsun baskısı yiyorum bebeklerinizin güncel giydiği ayına uygun kaç zıbın, kaç alt üst, kaç tulumu ve kaç dış giyimi var merak ettim. İdeali nedir?
Husnur Klaray ben hiç almadım ama aşırı fazla hediye geldi 4 kapaklı dolab dolu bu kadar kıyafet olması bana da israf gibi geliyor ama hediye olduğu için yapacak bişey yok
NatashaRomanoff Klaray bayağı var yaa hamileyken bir hevesle doldurmuştum. Birde ayları bölerek almıştım. İnanır mısınız 3-4 yaş uygun bile almışlığım var 😅 büyüdükçe giyecek diye. O büyükler bazasının altında. Şimdi çok alışverişim olmuyor. Küçülenleri dağıtıyorum çok beğendiğim parçaları güncelliyorum. Kimse kızımın gardrobunu açıkta ne çok kıyafet diyemez çünkü onlara ne kimseden parada istemiyorum alayım diye kimseye demiyorum da şu kadar çok alışveriş yaptım diye sizde takılmayın.
ana0105 Klaray benim umrumda olmaz baskı falan valla ben de aldım, yenidoğan çok almamıştım zaten artık olmuyorlar çoktan 3 aylıklara geçtim ki onlar bile olmuyor 1 kere giydirip kalanlar var bir sürü tulum kaldı hele ayaklı tulumlar hiç iyi olmuyor neyse sonuç olarak ben de kimseye bakmıyorum alıyorum ama 1 yaşına kadar hep büyüme evresinde oldukları için doğru dürüst bir giydiğini bir daha zor giyiyorlar çok olunca bu yüzden yeteri miktarda almak gerek aslında
Klaray SevimliHayaletCasper saymadım 2 3 raf dolu ama yani askılarda da keza öyle. Giydirmeden küçülenler bile oluyor. Kız bebek olunca seviyorum biraz sanırım süslemeyi :) ideali nedir merak ettim ben fazla aldığımın farkındayım.
SevimliHayaletCasper Klaray ben doğduğunda 3 zıbın, 3 alt üst takım, 2 adette tulum aldım. Bunlar 2 ay yetti. Küçük kalmaya başlayınca da yenilerini aldım. Yine 3 er takım
Eymn65 Yani kime ne canım istıyor alıyorım açıkçası çevreme çok fazla laf ettırmıyorım yanı çocuğuma ya da kendıme bişey alıyorsam bu kımseyı alakadar etmez sende çok takma