14Mart Babygirll ne güzel bir şey şu pozitif testler değil mi. özlemişim test görmeyi. Var tabi ki canım hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla doğurup büyütmek nasip olsun.
Babygirll 14Mart bende en son 4 yıl önce gördüm 😄 kızım şuan 3,5 yaşında doğana kadar 4’ü geçer rahatlamış olurum bende o ilk yenidoğan bebiş kokusunu o kadar özlemişimki 🥰
alparslan14subat Babygirll bende gördüm vallahi 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Gönlünüze göre versin 🤲🏻 Hemen kan vermeye gidin bence.
annebalim_ Babygirll masallah heyecanla karşılayınca ılk sandım bende ıkıncıye bu heyecanı Yaşarım ınsallah 😄😄oglum çok yaramaz ıkıncıyı hayal edemıyorum suan😀🫣
Beybisii_ Babygirll 1kizim var çok şükür ama bı ara kimyasal gebelik oldu sonra etkilendim dedim korunucam 3aylik iğne kullandım adetimi kesti malesef
mineksu Babygirll Ya görünüyor evet ama regl ne zamandı.Bence bir de kandan baktırın.İnşallah vardır 🤲🏼