cennetkusum16 LeoBaby 6 ncı ayda bı başladık susmuyor valla ne doktor bizi duyuyor ne biz onu savaştan çıkmış gibi. 3 kişi gidiyoruz artık 2 kişi doktoru dinliyor söylüyor 1 kişi onu giydiriyor 😁
cLearQueen LeoBaby normal bence cook normal. Biz bile doktora giderken bazen cok gergin oluyoruz. Ben de bikac kere doktora giderken agladigimi bilirim (acılı işlem olacagini bildigim icin)