Merhaba oğlum 1.5 yaşına girdi önceleri anne baba mama dede gibi kelimeleri söylüyordu bu aralar sadece anlamsız sesler çıkararak kendini ifade etmeye çalışıyor gerileme dönemi gibi bir şey mi oluyor çocuklarda bu süreçte anlayamadım. Deneyimli anneler varsa benzer hikayeler düşüncelerini paylaşırsa çok sevinirim