ayazasaf Bebelac veya aptamil conformil gibi poşet içindeki mamaları açtıktan sonra nasıl muhafaza ediyorsunuz ? Hipp teneke kutudaydı hep ama bilemedim
[silindi] ayazasaf ben kutuya koyuyordum daha önceden aldıgım mama kutusuna bebelac poşette oldugu için
littleangel ayazasaf ben comformil kullanıyorum ama baska bişeyin içine koymuyorum ya poşeti üstünden katlayıp geri kutunun içine koyuyorum 🤷♀️ Bişey olur mu acaba
EymenkartalEnderasaf @ayazasaf Ben cam kavanoza koyuyorum canım dışarda tutuyorum buzdolabına koymuyorum
ayazasaf EymenkartalEnderasaf ışık alıyor ya cam kavanoz sorun olur mu acaba ? Elimde hipp in kutuları var temizleyip koysam sorun olur mu acaba ?
ayazasaf alyaderinsozdemir [silindi] teşekkürler 😊 bende öyle yapayım en iyisi :) ışık almaması açısından iyi olur poşeti yeni açtım ikeanın poşet mandallarından vardı onunla bağladım ama pek kullanışlı olmayacak bu şekilde
ayazasaf littleangel her seferinde poşeti açıp kapamak zor olur bide tam kapanmaz diye kutu kullanışlı gelecek galiba canım