cihans Merhaba. Oğlum 4 aylık. 2.aydan beri süt ve yumurta alerjisi için diyet yapıyorum. Sadece anne sütü alıyordu fakat kilo alımı epey düştü. Doktor pregomin as mama önerdi. Tadı kötü. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz, nasıl tatlandırıyorsunuz?
denizmomyy Evolvia kullaniyoruz basta neocate denedik kokusu cok kotuydu asla ismedi sonra aptamil pregomin as denedik oda kotu kokuyordu evolvia deneyince sevdi kivamida daha yoğun geçenlerde mamayi icmemeye basladi alfamino istedim doktordan numune onunda tadinda acilik var onun tadina bakinca evolviayi tekrar icmeye basladi cok sukur hepsinin tadina bakmis biri olarak evolvia en iyisi herkez alfamino diyor ama kesinlikle tadi acimsi kabiz v ya ishal yapmazsa tadini severse evolviayi bir deneyin isterseniz
denizmomyy cihans evet anne sutu + mama ve ek gida mamayi cok vermiyorum artik gunde 1-2 kez ama ek gida aldigi icin 30-60 cc anca iciyor tadini unutmasın diye veriyorum sutum kesilirse diye bazen cok azalıyor sutum bazen yetiyor duruma gore gidiyoruz evolviada aromasiz bir mama ama tadi en yumusak olan bu arada ama sevmezse pekmez veya vanilyayla deneyebilirsiniz