elmaelmaelma sonsuzmavi avakado da değil zaten doğrusu. Hababam sınıfındaki oba başı sahnesine dönecek en son burası 😅
sonsuzmavi elmaelmaelma sizin için avokado olsun, doğrusu İçeriğe değil biçime takildikca hababam az gelir bence. İlk defa bir posta yorum yaptığıma ciddi manada pişman oldum. Kelimenin doğrusunu alın sizin olsun, hadi iyi günler 🙌🏻😂
cck00 iremaydmr sıvı beslenme ihtiyacı 18aya kadar diyor doktorlar. Yani asıl beslenmesi mama olacak bunlar aralarda öğlen mesela akşam üstü mesela katı gıdalara alışma süreci olacak
asya343 Prensesannesi___ Ozamanlar yumurta sarısı pirinç unu pekmez labne karıştırıp verirdim arada bir
minervadefne beyazzkuguu 7 aylık olacağız püre falan yemiyor bıktı sanırım bizim yemeklerimize heyecanlanıyordu artık bende sizin gibi yapıyorum ilk kızımda şunu yapayım bunu yapayım aşırı stresli geçti aynı süreci yaşamak istemedim her şeyi yedirdim ama yemek ayırıyor hemde öyle böyle değil en iyisi çocuğu zorlamayacak rahatsız etmeyecek şekilde rahat takılmak
tibmer esra2024 yarın kahvaltı menüm belli sizede fikir olsun patatesli omlet yapıcam yanına avakado muz tahin pekmez ceviz karışımı birde labne peynir eklemeyi düşünüyorum omleti yutmakta zorlanıyor mesela o arada veriyorum veya suyla yutturuyorum genelde
beyazzkuguu nesibee12 7 ay 22 günlük yaklaşık 7. Ayından beri ufak ufak başladım kendi yediklerimizden vermeye