beyazzkuguu evet bu fikir çok güzel bende bi kaç gün böyle yapmıştım, çok rahat oluyor ama bazı yemeklerde olmuyor gibi ve bazende sanki muhallebi tarzı yapmam gerekiyor gibi bi eksiklik hissediyorum kendimde, hep zaten eksik gibiyim yetmiyormuyum diyorum artık kafayı yiycem :(