mom97X Kızlar bebe bisküvisini nasıl veriyorsunuz ? Süt yerine yoğurtla verin diyolar gaz olmaması için. Ben de yoğurtla veriyorum. Bi kaç damla da pekmez atanlar var. (bebeğim 6 aylık)
bizdejantikizlardik mom97X Elma armut gibi meyveleri buharda pişiriyorum. Muz eziyorum bir kaç tane bisküvi koyuyorum eziyorum çok güzel oluyor.
mom97X Dlk55blt-rdvn uuuuuuu Sumeyyebaglan Temiz içerikli doğal bebe bisküvileri var. Verip vermemeniz size kalmış, ben öyle uygun gördüm.
Sumeyyebaglan Bebe bisküvisi yeterince sekerliyken birde pekmez katmaniz🤦♀️ Vermeyin soyle seyler arkadaslar yaa temiz saglikli besleyin lutfen internet elimizin altinda okuyun,arastirin
ekimkizi_ Pekmezli tam buğdaylı temiz içerikli bebe bisküvisi aldim yoğurtun içinde ezip veriyorum başka birşey koymuyorum.
defnesmom3 mom97X yeni başladığı için öyle vermen daha iyi bende ilk başlarda sadece ezerek verdim sonradan büyüdükçe elma, armut,muz katarak verdim
defnesmom3 mom97X katı veya sıvı ayarını su koyarak ayarlıyorum süt bir yaştan önce yasak olduğu için şimdi tabi geçtik bir yaşı katı da yiyo bisküvi olarak da ısırarak yiyo🙂
cokbilmismom mom97X vermeyin bence zaten çok sağlıksız bide pirinç ununun içine katanlar varmış kilo aldırmaktan başka bir faydası yok ki. Altı aylık zaten gerek yok bisküviye çocuk tadım yapacak daha sebze agirlikli gidin tarhana tam buğday unu yulaf unu kullanın
mom97X cokbilmismom düşünceniz için teşekkür ederim Tadım da yapıyorum, sebze de veriyorum, temiz içerikli doğal bebe bisküvisi de veriyorum. Çok kuralcı ilerlemek istemiyorum
balporsugu7224 mom97X pirinç unu muz labne pekmez yumurta sarısı bebe bisküvisi karıştırıp veriyordum su an 9 aylık akşam uykuta geçince yumurta sarısı hariç hala veriyorum artık yumurtayı normal bizim gibi yiyebiliyor