Kızlar dün bebeğim gece 2 de uykusundan kalktı biraz oyun oynayalım yorulur geri yatırırm diye düşündüm sonra birden ayağa kalktı 4 5 adım attı bana geldi birdaha denedik oldu çok şaşkınım sizce bu devam eder mi artık yürür mü ne zamana kadar sabit yürür sizce?