minikoalaannesi neden kavanoz kanavoz sütünüz olsun ki? Emziren bir anne emzirme sonrası sağım yaptığında 10 ml bile süt geliyorsa sütü gayet yeterli demektir fazlası da zarar, o kavanoz kanavoz dediğiniz gibiydi sütüm çünkü ikiz bebeğim vardı sürekli emziriyordum emzirdigim için artıyor sürekli de sagiyordum ki birini emzirirken diğerine biberonla vereyim diye kaç kere mastitten döndüm çok kafaya takmayın sütünüzü bol bol bebeğinizi sevip öpüp koklayın emzirin bebeğinize yetecek kadar sütünüz her zaman olur 😊