İki gündür dişim ağrıyor gece uykum yoktu nerdeyse. Dün uyudum ama sabah namaza kalktım 7 gibi oturma odasında sonra koltuğa uzandım uyumuşum eşim işe giderken uyandırdı git odaya yat çocukları duymazsın diye tamam dedim tekrar uyumuşum. Yatak odasında 22 aylık ve 2 buçuk aylık bebeklerim yatıyordu bir kalktım saat 9 odaya gittim ikisi de çığlık kıyamet ağlıyor. Artık ne kadardır ağlıyorlar bilmiyorum belki yarım saat kötü oldujm nasıl ağlıyorlardı özellikle küçük olan 😞 büyük kızım da park yatakta olduğu için çıkamıyor.