glshgkcn edaeva merhaba kaç gün sürdü 2.ay aşıları sonrası bu durum bizim 3. Gün bebeğim hiç beslenmedi bugun nerdeyse hep huzursuz hala
yaraliceylanim Nidadoruk evet kuzucuklar dayanamıyor bu ay verem oldunuz o biraz ağır hafif ateşi falan da çıkabilir ama çok çıkmadıkça ilaca başvurmayın ilaç için çok küçükler daha bi tıkda fazla uyur bugün yarına kadar takibe devam