fatmaozfenselvili merhaba, batikonla günde 1 ya da 2 kez tanpon yapmanız yeter. arkadaşlarında dediği gibi kuru tutun, sadece peçete ile tanpon hareketlerle kurulanın(1-2 haftaya geçiyor).Dr bana banyoda da su tutmamam gerektiğini söylemişti,akan su temizler demişti..birkaç hafta ( dikişinizin geçme durumuna göre)su tutmayın ki dikişleriniz atmasın. Geçmiş olsun..