Ah kızlar aaah 10 gün öncesine kadar çok güzel sütüm vardı alerji diyeti yapıyor olmama rağmen azalmadı diye seviniyordum taa ki düne kadar. Memişler kâğıt gibi incecik bir anda sütüm gitti sanki zaten çokken de bebeğim içmiyordu uykuya geçemiyor çişli bez sayısı azaldı kaka sayısı azaldı. Mama takviyesi yapayım mı bilmiyorum. Doktora mı götüreyim bilmiyorum. Memeyi zaten zar zor tutuyo emiyor eskisi gibi gelmiyor doymadığını düşünüyorum. Çok karmaşık duygular içerisindeyim. Mama versem meme reddi yaşar mıyız sütümü sağıp biberonla mı versem ne yapsam?