cgdm26 Sütü sağıp dolaba koyuyorum süt soguyunca içinde tortu oluyor kesik gibi normalmi Isınınca normale dönüyor ama
ysmnabd cgdm26 normal anne sütünün yapısı çok yağlı ısıtmadan önce biberonu çalkalayın , benmari usulü sıcak suyun içinde ısıtın şifa olsun bebeğe. Ben yaklaşık 7 aydır böyle büyütüyorum bebeğimi sağımla
ozturksibel ysmnabd merhaba her sağdıktan sonra pompayı yıkıyomusunuz meme reddi yaşıyorum bende sağıyorum :( pompayı her seferinde yıkayamıyorum sağıp buzdolabına atıyorum akşam yıkıyorum sorun olurmu acaba
ysmnabd ozturksibel ya sadece sudan geciriyorum herdefasında deterjanla yıkayamıyorum ama buzdolabına koymak bilmiyorum şöyle düşünüyorum bakın şimdi sağdın pompayı da boşaltıp dolaba koydun diyelim içinde muhakkak süt kalıntısı oluyor geride üzerine taze ılık süt sağmak sağdığımız sütü bozmaz mı bilmiyorum hiç dolaba koymadım o yüzden
ozturksibel ysmnabd sizde sezaryen mi olsunuz acaba ben sezaryen oldum meme reddi o yüzden mi olsu acaba diyorum