mrsatsy büyüdüğü için artık kucağa almak yerine onu da yaptığınız işe dahil edebilirsiniz bu bir secenek, çünkü o an sadece kucağiniza gelip ne yaptığınıza bakmak için yapışıyor pacaniza, düşse, açıksa, bir derdi olsa ağlasa evet kucağa alınmalı oğlum yurumeye calisiyor günde 40 kere düşüyor hatta bazen düşmüyor dengesi bozuluyor ağlıyor her seferinde sarılıyorum kızım dediğiniz gibi sürekli pacamda ve ben onu dahil etmek için tezgaha oturtuyorum öğrenme kulesi alacağım ve susuyor biraz bakinip ne yaptığıma sonra gidiyor bu kadar