Aarifereyyan akşam 8’den sonra yemeyi kes bacım biraz sık dişini 😂 valla benim şerbetli tatlı yaş pasta vs yemediğim akşam çok azdı ama artık tutuyorum kendimi bide kilo vermeye başladığını gör motive oluyorsun. Dün akşam 8 den beri bişey yemiyorum saat 12 de bir kase çorba içicem ekmek yok. Sonrasında yeşil çayla kayısı lifalif falan yiyorum akşam yemeğini biraz daha doyurucu yiyorum ama yine ekmek yok tabi . Böyle böyle gidecek inşallah fazlalıklar