Merhaba hanımlar, ben kendim de öğretmenim öğrencilerimden görürdüm hep. Kızımı doğdugu andan itibaren ebeveyn kitapları ile büyüttüm piyasadaki her kitabı okudum ama şu an tıkandım 😂 kafamı kurcalayan bir konu oldu. Kızım 1 ay benimle oyun grubuna gitti ve asla kucağımdan kalkmadı çok zordu. Sonra annesiz yaptık. İlk gün kapıda bekledik. Kızımla bir cocık hariç diğerleri çok zorlık çıkardı. Fakat ben kızıma kapıda seni bekliyorum dedim. Tınlamadan içeri girdi. Anneanneye de çok bırakırım hatta baba görevden geldikçe hep bensiz takılırlar. Fakat hep anlatırdım geleceğim gibisinden. Şimdi oyun grubu yarım gün kreşe dönüyor. Ve hala beni tınlamıyor. Acaba diyorum güvensiz bağlanma mı? Cidden tıkandım. Bir yandan da bana güveniyor geri geleceğimi biliyor 🤷♀️ aman ya kapıda ağlasa dert ağlamasa dert 😂