2.5 yaşında oğlum var bir süredir bana babasına istediği bir şey olmayınca hemen vuruyor bu son 1 haftadır daha da şiddetlendi tekme falan atıyor artık aştı kendini bu durum beni çok üzüyor 2 3 yaş sendromu herhalde bilmiyorum sizde böyle şeyler yaşayan var mı tavsiyeleriniz nelerdir