Merhaba kızlar ben kendim için iyi bir cildiye doktoru arıyorum malum devlet hastanelerine randevu hiç bir şekilde düşmüyor artık ne yapayım özel olsun fark etmez yeter ki şu egzama illetinden kurtulayım kaşınmaktan bıktım sürekli tekrarlıyor bildiğiniz iyi bir doktor varsa önerir misiniz lütfen🙏