Arkadaşlar geçmeyen bir burun tıkanıklığımız var nerdeyse 1 aydır geçmez mi kaç çocuk doktoruna götürdüm hepsi aynı şeyi diyor sürekli temizlemek 1 aydır kullandığım aspiratörün haddi hesabı yok sürekli tıkanıyor açıyorum yarım saatte 1 bir saatte 1 sanki ben nefes alamıyorum burun tıkanıklığı yüzünden yavrumla düzgün vakit geçiremiyorum bile çünkü bütün günümüz burun temizlemek ile geçiyor böyle bir sorun yaşayıp düzelen var mı lütfen önerilerinize açığım