Hilalse Bi arkadaşımın tavsiyesiyle dün açlık otu aldım vermem gereken bir 10 kilo kadar var. Yemekle ilgili bi problemim yok aşırı yemem ama gece tatlı krizlerim tutuyor abur cubur yemeden yatamam o derece. Daha önce bunu kullanıp fayda gören varmı?
Deletedmom_120 Hilalse duymadım canım üstte kalsın ☺️ tek kilo problemi olan sen değilsin merak etme 50 kilo ile hamile kaldım şu an 70 kiloyum diyet yapmak için emzirme bitişini bekliyorum sütüm etkileniyor hemen azalıyor maleseff 😔
ZeydsMom Hilalse aclik otu gunde bi defa ice bilirsiniz. 12 saate bir en az. Mesela ictinizse sabah yemekten sonra bi en erken 12 saat sonra icmelisinz. Gece yatmadan once icmeniz iyi olur. Hamile ve emzirenlere bagirsak sorunu olanlara yasak. İlik iciliyor. Eger dogru sekilde kullanirsaniz faydasini gorursunuz ama uzun sure kullanmak ciddi rahatsizlik verebilir. Bir kac gun kullanip ara vermek lazim.
Hilalse ZeydsMom ay gece 10 gibi içmiştim sabah dokuz bir hafta kullanıp bir hafta ara vermeyi düşünüyorum sabahları içmim olmadı akşamdan akşama teşekkürler 🥰🥰
Nurklc Hilalse Annem içiyor gece yatmadan içer bunu sizde öyle yapın bence o zaman daha iyi günde 1 defa içilir ama
Tavuklupilav Hilalse kullanma derim. Bağırsak tembelliği yapıyor bu yerden sonra onsuz tuvalete çıkamıyorsun.
Tavuklupilav Hilalse kullanma derim. Bağırsak tembelliği yapıyor bu yerden sonra onsuz tuvalete çıkamıyorsun.
Hilalse Tavuklupilav sürekli kullanımda böyle oluyomuş ben 1 hafta kullanıp 1 hafta 10 gün ara vermeyi dişünüyorum yine tembellik yaparmı acaba bilginiz varmı zahmet veriyorum kusura bakmayın
ZeydsMom Hilalse dikkat edin ishal olmayin. Cunku bagirsaklarin hizli calismasi icin kroniki kabizlik icin kullaniliyor. Probiyotik kullaniyorsaniz olmaz ikisi ayni anda. Birini birakmalisiniz
Tavuklupilav Hilalse valla ben 2 yıl önce aynı o şekilde kullandım aylarca kabızlık çektim. Arkadaşımda kullandı kadın hala kabızlık çekiyor
Hilalse ZeydsMom içtim dün gece pek bişey olmadı açıkçası bendemi bi sorun var acaba 🤣 bide bilmeyim sabahta içtim faydasız sanırım
Mustininannesi06 Hilalse bende kullanıyorum ama hergün değil kaçamak yaptığımda çok fazla yediğimde hergün içmek bağırsak florasına zarar veriyormuş haftada 2 icerdim enfazla
ZeydsMom Hilalse hemen sonuc beklemeyin. Vucudun alismasi icin 3 gun sonra birakin tekrar sonra baslarsinz