Pembepremses24 Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu kesisiz ve yırtıksız oldu ve 2 dikiş var oda vajina düzeltmek için miş ama zonkluyor bu normal mi ne zaman iyileşir dikiş ne zaman atar
tubabhdr Pembepremses24 benim dikişim olduğu halde zonklama oluyordu normaldir diye düşünüyorum hayırlı olsun bu arada 🥰🙏🏻
ozdemirinannesi Pembepremses24 normal tabi dur saha bir hafta olmuş benim 7 ay oldu hala ara sıra zonklar
ayseozkan1 Pembepremses24 valla çok sanslisin iyiki kesigin yok benim hem kesik yırtık hem iç dış dikis olmuştu 2 ay oldu dogum yapalı hala acıyor zamanla geçer sen yinede temiz tutmaya özen göster
bisenakillisinzaten Pembepremses24 sırf dikmek için dikmişler resmen ya ne gerek var yani ne güzel dogumunuz da kesisiz dikişsiz olmuş
Pembepremses24 tubabhdr sağolun teşekür ederim bilmediğimden hani acaba enfeksiyon kapmış mıyım diye korkuyorum
Pembepremses24 210796 evet bende de sonradan başladı iyileşiyor mu yoksa bişey mi oldu diye sorayım dedim
tubabhdr Pembepremses24 Yok canım o normaldir 2 ay oldu arada bile hala zonkladığı oluyor çok ıslak tutma kendini her zaman temiz peceteyle kurulan nemli dahi kalmasın çok şükür ben ne enfeksiyon kaptım ne de bi ilaç birşey kullandım yaram için sadece ıslak tutmamaya dikkat ettim temizliğine dikkat ettim geçti çok şükür sizinde geçer zamanla endişe etmeyin ☺️
Pembepremses24 ayseozkan1 ay geçmiş olsun benim de kesecekti sakın dedim doktorum uğraştı baya sağolsun
cigdem_goktug Pembepremses24 agrıların geçmesi dikişlerin tamamen düzelmesi 1 ayı bulur geçedebilir benım öyle oldu dikişim de vardı ağrım oluyordu geçer merak etme 😌
Yaademm Pembepremses24 kiz beni yarım saat diktiler be sormadım bereketi kaçmasın diye kaç tane dikiş var diye🤣
mrvfdn Pembepremses24 geçer hijneni ıyı yap bana doktorum özel bölgeni dikiş yerlerını köpükle yıka bol suyla ve kurutma makinesi kullan demıstı o şekilde baya hızlı ıyılestım