Kızlar oğlum 27 aylıkken tuvalet eğitimini tamamladık şimdi 36 aylık. Şimdiye kadar çok iyi gitti eğitim 15 günde tamamlanmıştı ama gece çiş için kalkmayıp yatağa yapmaya başladı 10 gündür. biz kaldırınca da inadından gitmiyo bağırıyo ve gündüzleri de asla söylememeye çişini tutmaya başladı kafayı yiycem. Aynı durumu yaşayan var mı?