arzu76 Daha şimdi bu saatte altını temizlerken gördüm çok az kanama olmuş göbek deliğinde bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba göbek bağı düştükten sonra?
durusmother arzu76 normal bir iki gün daha olur ince ince sızıntı gibi iyice kuruyunca bişey kalmıyor
Hurma_01 arzu76 bizim de az bir kan olmuştu 3 güne felan geçiyor hiç bişey sürmeyin bezle de kapatmayın