Merhabalar,
Bebeğim 21 günlük doğumundan itibaren hem meme hem mama veriyoruz. Sezaryen olduğum için süt yeterli gelmedi kan şekeri de düşük olunca mama takviyesi verdiler. Ancak henüz doğum kilosuna ulaşmadı. Sütüm de var ancak bebeğe gitmiyor, sanırım emzirme konusunda problem yaşıyoruz. İçiyor gibi de aslında çok güzel çekiyor ama çözemedik. Gece 2-3 saat memede duruyor ama ancak mama yapıp uyutabiliyorum yoksa açlıktan ağlıyor. Aynı durumu yaşayan oldu mu?