Bebeğim 8 haftalıktan beri geceleri 7-8 saat aralıksız uyumaya başladı atak dönemleri hariç ve doktorumuz uykunun beslenme kadar büyümeye katkısı olduğunu, uyandırmamam gerektiğini söyledi. 2800 doğduk şuan 5 aylık 7350 kilosu sağlığı elhamdulillah gayet iyi, doktor değilim ama gelişiminde bir sorun yoksa bence uyusun rahat rahat