Merhaba,4 ay önce doğum yaptım henüz adet olmadım.Son bikaç haftadır sanki her an adet olacakmış gibi bel bölgemde sızı,rahatsızlık hissediyorum.Bir ara afedersiniz tuvalet sonrası kurulanırken peçetede hafif bir pembelik gördüm adet olacağım sandım devamı gelmedi.Hamile olduğumu sanmıyorum,dikkatli korunuyoruz.Benzer durum yaşayan oldu mu?