Kizlar bebegimde laktos intolarans olabilir mi ??? 2 aylik bebegim bi ay once kakada kan fakan oldu alerji diye diyete basladik popda da yirtik vardi sonra baktik kanama gecmeyin e dr umuz diyeti acti geri yirtik tedavisini yatik. Cok sukir simdi kanama olmuyo ama uc gundur bebegim kakasini ishal gibi yapiyo ve yesil renkte hatta yesil tonu bazen degisiyo genelde koyu yesil ama ishal. Tuvaletini yaparken cok huzursuz gun icerisinde de oyle karnindan hep gurultu geliyo bebegim hic mutlu olamiyo hep siskinlik hep sanci var. Sut urunlerine doyet yaparken bu durum gecmisti simdi teker artti bu durumu yasayanlar bilgi verebilir misiniz ( ishal var ama ates yok enfeksiyon oldugunu düşünmüyorum) yarin dr ma da danisacagim ama bu durumu yasayan nasil anladiniz nasil cozum buldunuz ??