kevos
9 aya iki haftamız kaldı.
İki dişimiz var üst dişlerden ses yok şuan.
Emekleme çalışması var ancak ağlayarak yapıyor onuda 😅
Ek gıdamızda bi yemek kaşığını geçmiyor sevdiği bişi olunca yemesi, sevmezse zaten yedirebilene aşk olsun 🤤🫶🏼
Ona özel şeyler hazırlamayı bıraktım kendime hazırladığım ne varsa veriyorum. Çok baharat ve tuz atmadan özel hazırladıklarım hep çöp oluyor az yediği için yazık oluyor o yüzden bu şekilde devam.
Gece uykusuna direnme başladı bi kaç gündür onunlaş uğraşıyoruz şimdi mutlka kendine bi sebep buluyor hergün yeni bişi katıyor bakalım hayırlısı böyle böyle büyüyecekler.
Odasını ne zaman ayırsam diye düşünüyorum ama kendimide hiç hazır hissetmiyorum. Yaşına kadar bekleyeceğim sanırım.