Selelay aynı durumdayım verdiğim kiloları alıyorum tekrar yine de vazgeçemiyorum tatlıdan sabah kahvaltısında tahin helvası yiyorum bide 😄😄 yemek çok güzel bişey neyse artık bebeğim hareketlendi ya artık oturmak yok hele yürüyünce zaten koşmaktan veririz şimdi yiyorum o sebeple 😜😜😜