erenin 22 aylık oğlum akşam 8 buçuk 9 da gece uykusuna yatırırım ama gece 2 de uyanıp 5 e kadar uyumuyor uykusuzluktan bayılıcaak gibiyim artık ve bu durum bi kaç haftadır böyle . Bu durumu yaşayan varmı önerisi olan varmı lütfen
girlmomm erenin acaba erken mi geçiyor gece uykusuna gün içinde tek uyku yapıyor değil mi bir arkadaşımın da öyleydi oyun oynamak istiyordu 2 yaş atağı demişti bilmiyorum umarım geçer
Itsdlr erenin 20 aylık öğle uykusu çoğu gün yapmıyor akşam 8.30-9 gibi gece uykusuna geçiyor, yine bu saatte de ayaktayız. Ne yapacağımı şaşırdım uykusuzluktan artık
sleepnessnami erenin yaşayan var ama öneri dersen yok her gün aynı saatte kalkıyor ve en iyi ihtimalle 2 saat sonra zorla yatırıyorum ne beni yatırıyor ne kendi yatıyor 22 aylık
hayalperest2310 erenin 21 aylığız belki bu süreç bizi de bekliyor bilemiycm şimdilik kesintisiz uyuyor geceleri iki aydır 🙃dişten kaynaklı mı diyecem de diş de öyle yapmaz yarının bizi ne beklediğini bilmiyoruz işte anlamadım bu bebeleri 🫠🫠
erenin girlmomm her zmn bu saatte yatıyor gece uyanması yoktu. Gündüz tek uyku yapıyor evet 2 saat. Sabah 8 de uyanıyor. 2 yaş atağı bu kadar uykusuzluk yapar mı yaa ne kadar süre cek bu böyle eşimde bende artık uykusuzluktan bittik. Çocuğum tam tersi bi o kadar dinç
erenin girlmomm geç saattede uyusa yine gece 2 de kalkıp 5 e kadar uyumuyor .bıraksam oyun oynayacak evet. Uykusu kaçmasın diye sallamaktan yoruldum.
Nilkusumm 24 aylık bizimki de böyle her gün kurulmuş saat gibi 2.30 da kalkıyor . hala uyutmaya çalışıyorum
erenin Nilkusumm ne kadar süredir böyle uyanıyor . Benim oğlum daha yeni 22 aylık 2 ay daha böyle uyanacaksa yandık
erenin sleepnessnami aynısı evet ne beni yatırıyor nede kendi . Başımı yastığa koyduğum an çığlık atıyor ağlamaya bağırmaya başlıyor. Ayağımda sabaha kadar sallıyorum yinede uyumuyor kalkıp kalkıp bana bakıyor.
sleepnessnami erenin Başımı yastığa koyduğum an çığlık atıyor ağlamaya bağırmaya başlıyor. Yemin ederim aynısı
erenin hayalperest2310 kesintisiz uyku yaparken bir anda böyle uyanmaya ve artık uyumamaya basladı. Ne kadar sürecek bilmiyorum gündüz hiçbir işimi yapamıyorum baş ağrısından. 😒inşalalh biran önce normale döner eskisi gibi uyur
hayalperest2310 erenin inşallah ya tam düzen oluştu diyoruz başa sarıyorlar Rabbim yardımcımız olsun 🤲
UrbanMom erenin sizi ellemeyip beşiğinde oynuyorsa kalsın valla benim bebeğimde bazen gece kalkar kendi kendine oyun oynar ben uyumaya geçerim ama ağlıyorsa öyle uyanık kalıyorum. dişi çıkıyor olabilir mi oğlumda öyleydi 3 saat uyumazdı 4 tane azı dişi aynı anda patladı
Nurnur41 erenin bizimde 19 aylık bi kaç aydır arada böyle. 2 yaş sendromu 18 ayda başlıyor 36 aya kadar hatta 3.5 yaşa kadarda devam ediyormuş uykuya direnme uyku sorunları vs. Olabiliyormuş. Allah yardımcımız olsun umarım düzene girer kısa sürer…