arenannesi01 Arkadaşlar önemli bir şey soracağım sezeryandan sonra normal doğum yapan var mı çığı kişi bana normal doğum olmaz sezeryabdan sonra diyor dikişler patlar diye doktorlar riske girmiyormuş ne kadar sonra normal doğum yapabilir mi acaba ?
alpik3461 arenannesi01 5 sene sonra yapılıyor diye biliyorum benmde oğlum 2.5 yaşında kızım 5 aylık normale çok zorladı beni bazen kafası rahime giriyor bazen çikiyordu bazen eşi rahmi kapatıyordu hatta perinatolijiye sevk yaptılar kız normale zorluyor seni dedi eşiği de rahmi kapatmış kanama riskin var demişlerdi her hafta kontrol e giderdim çokta sancım olurdu kanama başlamasın diye keserlerdi çok şükür ki sorunsuz sezeryanımı tekrar oldum
1kuzuannesi arenannesi01 bende burda bekliyim. Hiç isremeyerek sezeryan oldum. Allah nasip ederde 2. Olursa vajinal doğum da yaşamak isterim.
ZeydsMom arenannesi01 baya bir zaman gecmeli. Cunku benim 1 bucuk yil oluyor bana yapilamaz dendi riskli. her zaman risk var ama zaman az olunca daha bi riskliyms.
1pankek1cilek Sezaryen Sonrası Vajinal Doğum çok yaygın şu aralar. Evet her doktor uğraşmak takip etmek istemiyor.Hangi şehirdesiniz peki ? Doktor önerebilirim.
ceylanay 8 sene önce ikizlerimi sezaryen doğum yaptım 13 gün öncede oğlumu normal doğurdum sezaryen için hastaneye yattığım gece suyum geldi ebeler normal doğurttu hiçte zorlanmadım 6 cm açıktım sabaha karşı doğurdum