haticefla Bebeğim sürekli kusuyor. Gece yatarken kafasını egik koyuyorum ama o bir şekilde düze çeviriyor korkuyorum kusma durumunda bogazina bisey olur diye. Bugün kendini kundaklatti normalde sevmez. Sizce nasıl uyutabilirim? Bebeğim 54 günlük.
kerme haticefla benim oğlumda böyleydi 6.aya kadar kafasını yüksek yatirirdim kendisini yan çevirirdim kilo alımı iyi olduğu için doktorumuz olabilir demişti 6.aydan sonra ek gidayla birlikte azalarak bitti bitiyor ama biraz sabır tabi biraz daha fazla dikkat etmek gerekiyor bende çok korkardım memeden hemen kaldirmazdim gazını çıkartmadan hiç yatirmazdim sanki çok gibi gelirdi ama bir yemek kaşığını geçmedi üzerinden 4 sene geçti İkinci oğlumda öyle bir şey yaşamadım
Adaalinamm haticefla bebeğim 10 ay kustu aşırı kusması vardı 6 buçuk 7 ayına kadar reflü yatağı kullandım bir sorun yaşamadım
agamyeterbeniptalim haticefla reflüsü olduğu için çok uzun süre yaşadık kusmayı reflü yatağı kullanıyordum daha sonrasında da kendim yükselterek yatırdım
melenbeg Reflü yatağı kullanın eğer yoksa beşikte yatağının baş koyduğu kısmını alttan birşeyler koyup eğim yapabilirsiniz( katlanmış nevresim vs) ben öyle yapıyordum ama korkmayın gazını çıkarıp yatırmaya dikkat edin bir sıkıntı olmayacaktır inşallah 🌸
Hurma_01 haticefla besledikten hemen sonra uzandırmayın 20 dk sırtını sıvazlayın ve reflü yatağı kullanın daha sağlıklı olacaktır
mrvyhya haticefla reflü yatağı aldım bana çok yüksek gibi gelmedi yinede düz yatoyordu uyku minderi diye geçiyor onda yattı aylarca beşik kullanmadık uyumuyordu başının altına yastık koydum arkasına da minik yastık yada başka bisy koyuyordum yan duruyordu hep dönemiyordu korkumdan geceleri gündüzleri başında bekliyordum bir süre sonra azaldı kusmalari büyüdükçe geçiyor Allah korusun inşallah hiç birşey olmaz