Bebeğim doğduktan sonra doktor sarılık ile ilgili birşey demedi bende o sıralar iki saatte bir emziriyordum bebeğim şuan 53 günlük ve sanki bu aralar çok uyuyor kakada günde bir sefere düştü önceden her emzirmeden sonra yapardı birde sanki az emiyor ve çok uyuduğu için de emzirme arasına saatler giriyor ben mi yanlış görüyorum sanki gözleri çok hafif Sarı geldi bana acaba bu saatten sonra olur mu sarılık