kızlar ben çok araştırdım ama asla kimse doğru düzgün hiç bir şey yazmamış ya sinirlerim bozuldu🥲
ben yazayım bari
bebeğim 16 aylık malesef zorunlu sebeplerden dolayı sütten kesmem lazım
bugün karar verdim ama çok zor oldu benim için bütün gün doya doya emzirdim akşam 5e kadar 5 de gelip emmek istediğinde meme uyuyo falan dedim yemedi 😂 benim bebeğim muz sevmiyor muz püresi sürdüm tadınj alır almaz kaçtı bi sonra ki istediğinde sumak sürdüm yine istemedi görünce kapattı tişörtümü neyse babasıyla vakit geçirdiler aklına bile gelmedi zaten oyalndığında aklına meme gelmez genelde sadece uykuya onla geçtiği için ben çok endişeleniyorjm uyumaz diye neyse eşim aldı gece uykusuna geçirmek içn anakucağında salladı sonra yatağında götürüdğm ama koyduğum gibi kıyameti kopardı saat gece 12 civarı gibi falandı bir saat ben kolumda salladım yarım saar eşim fayda etmedi uyumadı ağladı sürekli mememi açmaya çalıştj beni görünce 😭 konıştum uzun uzun herkes uyuyor kediler köpekler kuşlar falan masal anlattım ama asla ikna olmadı uyumadı şuan saat 3:00 hala anakucağında sallıyorum uyumadı ama kesinlikle kararlıyım vermicem bu saate kadar dayanmışım şuan tek sıkıntım uyuyunca yatağına nasıl götürücem 🥲 offf kızlar çok zor çok vicdanım çok sızlıyor ağlayasım var bağırasım varrr uyku bile sorun değil benim için yeterki o uyusun
yarın 2. bölümüde yazıcam inşallah