Nurcanben bende el çırpma sebebiyle psikiyatriye götürdüm. Odada 15 dk vakit geçirdi oğlumla 2 kitap önerdi. Yarın pylaşırım bunları. Duygularını tam anlamıyla rahat yaşayamadığından tepkileri el çırpmakla veriyorlar. Nasıl bizler elimizde olmadan ayaklarımızı oynatıyorsak veya stres anındayken tırnak yeme saçla oynama gibi tepkilee veriyorsak çocukta ona karşılık tepki veriyor dedi. Ve gerçekten oğlum büyüdükçe unuttu bu hareketi şuan 5 yaşındayız . 2 buçuk 3 yaşında vardı bu hareketi sanırım