Kızlar eşimin kuzenine gittik 14 aylık oğluma 50 tane kusur buldu eşi. Kadın durdu benim oğlumla yaşıt 14-15 aylık kızı var kızı yürüyor biraz toplu kilosuda maşallah birşey demiyorum gözüm yok Allah hepimizin evladını iyi etsin ama durup durup oğlun yürümüyor doktora götür ayakları düz tabandır bir problemi var ayaklarında bacaklarında eğrilik vardır yürümesi lazım vs dedi sonra kahvaltıya oturduk gözleri kayıyor galiba vs dedi o kadar kırıldım ki ev sahibim ablaya geldim ağladım oturup anlatıp ne alaka yani küçücük bebeğe kusurlar bulmak yürüyemiyor da olabilir Buda normal Allah vergisi sonuçta. Oğlum tutunarak heryere gidebiliyor ayakta durabiliyor elinden kolundan tutunca gayet bayan adım adım 5 metre kadar yürüyor yorulmadan sizce problemi var mısır bu zamana kadar tek başına yürüyemediği için hiç sorun olduğunu düşünüp doktora götürmedim sizinkiler kaç ayda yürüdü tek başına yada yürümemesi normal mi?