Bence hayır normal değil. Muhtemelen sizde normal olmadığını bildiğiniz için sordunuz. Evet anne olmanın zorlukları var ama sabırlı olmaya mecburuz. Biz psikolojimizi yönetecek güce sahipken onların da psikolojisine yön veren tarafız. O yüzden bence bağıran anneler sizde bu konuya eşlik etmek yerine bu konuyu normalleştirmeden düzeltmenin yollarını bulunuz.