21 ocakta sezaryenle doğurdum, 2 gündür reglyim 😔 bebeğimi de emziriyorum sadece anne sütü. Çok ilginç normalde de benim günü gününe olurdu 28 günde bir, yani şaşmazdı ama bunu hiç beklemiyordum. İçimden yaza kadar olmasam ne güzel olur tatilde tampon vs uğraşmam diyodum. Gördük tamponu…