adasmummy gece gaz problemi artıyordur sancısı oluyordur belki mama içince ondan mı alışkanlık edindi az içmeyi acaba, mama değiştirip deneyin ya da hangisini kullanıyorsunuz bilmiyorum ama aptamil prosyneo deneyin ben memnunum severek içiyor bebeğim aptamili