İki tane kargom vardı 21.00 da teslim edildi olarak görünüyor ama teslim edilmedi birde 21.00 nedirvya o saate kadar dağıtımı yapılıyor yarı bu arayacağım ama çok sinirlendim böyle bir durunla karşılaşan oldumu hiç zaten çok geçilmişti kargom birde üstüne teslim almadığım ürün teslim edildi olarak gözüküyor