mervealmila26 Kızlar ben doğum yapalı 3 ay oldu ve lohusalık sonrası 2 defa günü gününe adet oldum. Adetim 5 gün gecikti ve test yaptım negatif çıktı. Ama aşırı korkuyorum. Emziriyorum bu arada. Normal mi bu? Geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz bu arada
Pamuk_esos mervealmila26 benim kızımda 1 yaşına girdi daha kızımın doğum gününde oldum ayın 19 unda normal mi bilmiyorum tabi
angaralimom mervealmila26 geri çekilmek dışında bi sürü alternatif var neden geri çekilmek.. hamile kalırsanız ne olacak?
asaf03 mervealmila26 süt korur düşüncesine inanıyorsanız öyle birşey yok çocuk düşünmüyorsaniz tedbir almanzi düzgün geçerli bir korunma yöntemi ile korunmanizi tavsiye ederim
ana0105 mervealmila26 geri çekilme bir korunma yöntemi değil maalesef ve çok riskli, korunma yöntemleri çeşitli birinden biriyle korunun bence garanti olsun
mervealmila26 Pamuk_esos aaaa 1 sene olmadınız mı hiç ya ben kafayı yer her gün test yapardım heralde 😂
Pamuk_esos mervealmila26 yok olmadım aslında bende yapmayı düşünüyordum ama hissederdim sanırım birde zayıfım bu zayıflıkla hamile kalamam diye düşündüm🙄🙄
Birdunyabircennetannesi mervealmila26 Geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz bu arada Korunmuyorsunuz şuan bu şekilde korunma yöntemi yok riske atıyorsunuz
Poly-ana mervealmila26 Öncelikle geri çekilme bir korunma yöntemi değil her an hamileliğe hazırlıklı olun o şekilde. Ve evet doğum sonrası düzensizlik çok normal
svdfrkn mervealmila26 ben doğum yapalı 8 ay oldu 4 aydan sonra düzenli adet görüyordum taki bu aya kadar 25 gün geciktim testler yaptım beni yanılttı 2 pozitif 2 negatif çıktı beni panik sardı gidip kan testi verdim rahatladım ve kan testinin peşine de regl oldum allahima bin şükür bizde geri çekilme olarak korunuyoruz bundan sonra hayır dedim yani böyle olmaz korunma yöntemini değiştirme kararı aldım insallah bi an önce sizde olursunuz
Poly-ana mervealmila26 Neden hap map içmezsiniz ne var bunda. Ayrıca korunma için iğneler var spiral var
Pamuk_esos Poly-ana hamileliğimden önce baya kilo almıştım sonra hamile kaldım o yüzden böyle düşünmüş olabilirim şimdi ise 45 kilom
mervealmila26 Poly-ana hapların çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum ve bu korunma iğneleri yüzünden teyzemin eltisi felç oldu o yüzden korkuyorum ister istemez